آیا شما از بی‌بی کرم به کار گیری میکنید؟
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر

در حالتی که شما پوست چرب یا این که پوست ترکیبی (مختلط) دارید، بایستی به‌دنبال کرم پودر، کرم ضد آفتاب و اما بی‌بی کرم مخصوصی باشید که معیار ساخت چربی پوست را در دست گرفتن نماید و مات باشد. تولیدها سوای چربی (Oil Free) برای پوست شما ایدئال میباشد. بی‌بی کرم سوای چربی از درخشان شدن پوست دوری می‌نماید و ظاهری مات به پوست شما میدهد؛ جوش رخ و منافذ وسیع پوست را می‌پوشاند و رنگ پوست را همسان می‌نمایند.

 

فاکتور دوم: SPF

اکثر بی‌بی کرم‌ها دارنده SPF میباشند. این خصوصیت مطلوب منجر می گردد بتوانید استعمال از آن‌ها‌را در برنامه روزانه خویش قرار دهید. با این فعالیت شما میتوانید از کرم ضد آفتاب و اسباب و اثاث آرایش و پیرایش به صورت غیروابسته استعمال نکنید زیرا بی‌بی کرم یک کرم زیبایی یک سری منظوره میباشد، از پوست شما در قبال آفتاب مراقبت و از عارضه ها خورشید برای سلول‌های پوست پرهیز مینماید؛ در عین حالی که نواقص پوست را هم می‌پوشاند. در‌حالتی که پوست پر‌نور دارید BB Cream SPF 30 به بالا برای شما مطلوب میباشد و اشخاصی که پوست تیره‌خیس دارا هستند می توانند از BB Cream SPF 15 به کار گیری نمایند تا از پیری پوست به علت تابش خورشید دوری شود.

 

فاکتور سوم: رنگ پوست

کرم پودر

 

اما که شما به یک کرم زیبایی مطلوب با رنگ پوست خودتان نیاز دارید. به همین استدلال هم بی‌بی کرم با رنگ‌های متعدد ساخت میگردند و پوست شما هر بدن رنگی داشته باشد می توانید کرم رنگ پوست خویش را پیدا نمایید. خصوصیت جذاب این گونه کرم واحد سنجش پوشانندگی آن میباشد. بی‌بی کرم پوشانندگی خیلی متعددی ندارد و با دقت به بافت قابل انعطاف خویش به اصطلاح به راحتی روی پوست می‌خوابد، نواقص را می‌پوشاند (Coverage)، با رنگ پوست هماهنگ میگردد (Corection) و در غایت بافت روشن و یکدستی به پوست شما می دهد. کرم مطلوب با رنگ پوست خویش پیدا نمائید تا مطمئن گردید رنگ چهره شما با گردن و تن یکسان شود و پوست شما زیبایی طبیعی برای پیرایش روزانه داشته باشد.

 

شیوه استعمال از بی‌بی کرم

یک کدام از خصوصیت‌های جذاب این کرم پوشش دهی یک پارچه آن میباشد. مثلا روزهایی که پوست شما هیچ جوش رخ یا این که آکنه‌ای ندارد و رنگ پوست در تمام نصیب‌های چهره یکسان میباشد. درین ایام (که امید‌است‌ هر روز باشد) شما یک لایه کرم بی‌بی روی پوست خویش می‌زنید. ولی برای روزهایی که چهره شما جوش داراست یا این که رنگ پیشانی و سیرتکامل‌های شما باهم گوناگون میباشد، می توانید در آغاز بی‌بی کرم را مشخصا در آن نصیب از پوست به کارگیری نمائید و بعد از آن پیرایش نمایید تا پوست شمارا براق و یکدست شود.

 

مدام کرم ضد آفتاب خصوصی بی‌بی یا این که کرم پودر بی‌بی را با استعمال از برس آرایشی روی پوست خویش پخش فرمایید. ولی که می توانید از انگشت برای پخش کردن آن روی پوست به کارگیری نمائید و احتمالا درین عمل خیلی هم حرفه ای می باشید، البته برای داشتن یک لایه یک‌دست روی پوست شایسته ترین خط مش به کارگیری از برس کرم پودر میباشد. برس آریش امداد می کند کرم به نیکی روی پوست پخش شود و مواد آرایشی بعدی خیلی بهتر روی پوست قرار گیرند. همینطور از انتقال باکتری‌ها، چربی وآ لودگی روی دست و پایین ناخن به پوست شما خودداری می نماید. البته مطمئن گردید که مطلقا برس آرایشی خویش را به صورت هفتگی منزه نمائید تا ابزار شما مدام منزه باشد. این عمل تاثیر متعددی در خودداری از جوش چهره و چرب شدن پوست داراست.­

 

آیا شما از بی‌بی کرم به کار گیری میکنید؟

 




:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: